vineri, 27 august 2010

Ultimul clopotel

     Clasa a IV-a B
      inst. Corina Stanciu

                                                             Ultimul clopoţel

,,Dragii mei elevi, copilăria este o lume minunată, duioasă, dulce şi lină. Aşa cum primăvara este cel mai îndrăgit anotimp al anului, la fel şi copilăria este cea mai frumoasă perioadă din viaţa fiecărui om de pe pământ. Aşa cum în picătura de rouă străluceşte tot cerul, la fel fiecare clipă a copilăriei reflectă întregul univers, cu bucurii şi tristeţi. În copilărie se poate întâmpla orice: plângem de mai multe ori în aceeaşi zi, ne supărăm şi iertăm repede, suntem singuri şi totodată cu toată lumea, credem în magie, în spiriduşi şi zâne, în balauri şi vrăjitori, în Moş Crăciun cu sacul doldora de jucării şi bunătăţi. O parte din copilărie este la şcoală, alături de colegi, alături de doamna învăţătoare, mama familiei clasei, ce retrăieşte alături de elevii ei minunatele clipe ale copilăriei şi îi ajută pe aceştia să ajungă în lumea celor mari. Am încercat şi sper că am reuşit să facem ca această ,,călătorie” de 1 an împreună să fie cât mai plăcută, interesantă şi benefică, astfel încât să trezească peste ani, în mintea şi sufletul elevilor mei, amintiri plăcute. Vreau să cred că trecerea timpului va face să rodească ce aveţi bun şi curat în voi, ca oamenii vor vedea întâi calităţile voastre şi cei ce vor zidi mai departe, la formarea voastră, vă vor sprijini ca să vi le puneţi în valoare. În acest moment al despărţirii, vă doresc din suflet mult succes, să vă bucuraţi de tot ce este frumos şi bun în viaţă, să treceţi cu bine peste greutăţile cu care viaţa vă va încerca şi să învaţaţi din lecţiile pe care ea, viaţa, vi le va da. Vreau să vă asigur, dragii mei, că veţi rămâne pentru vecie în inima mea.”
                                                                                                 Va multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu